پاگشای گل‌گهر در مقابل استقلال خوزستان؛ بالاخره بردند!

پاگشای گل‌گهر در مقابل استقلال خوزستان؛ بالاخره بردند!

پایگاه خبری فوتبالی- گل‌گهر سیرجان توانست در بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ بیست و چهارم، اولین برد خود در سال 1403 در لیگ برتر را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ بیست و چهارم، توانست در مقابل استقلال خوزستان، دو بر صفر به پیروزی برسد و برای اولین بار در سال 1403 در رقابت‌های لیگ برتر موفق به ثبت پیروزی شود. گل‌های این بازی را مسعود زائر کاظمینی روی اشتباه مهلک دروازه‌بان استقلال خوزستان در دقیقه 51 و پیمان بابایی روی پاس علی اصغر عاشوری در دقیقه 77 وارد دروازه حسن پورحمیدی کردند تا گل‌گهر ضمن کسب اولین پیروزی در سال جدید، با مهدی تارتار نیز اولین سه امتیاز را به حساب خودش واریز کند. 

سیرجانی‌ها در سال 1403 و تا قبل از بازی امشب‌شان در هفته دوم، 9 بازی در لیگ بیست و سوم و 1 بازی در لیگ بیست و چهارم به میدان رفته‌اند که از این 10 بازی، 3 مساوی و 7 باخت کسب کرده بودند و در این بازی‌ها، 16 گل خورده و 7 گل زده به ثبت رسانده بودند. 

آن‌ها در مسابقات لیگ قبل، به پرسپولیس، تراکتور تبریز، هوادار، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک باخته بودند و در مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس آذر قزوین به تساوی رسیده بودند و در لیگ جدید نیز به ملوان در هفته اول باخته بودند تا تنها برد‌های‌شان در سال جدید به مسابقات جام حذفی و دیدارهای در مقابل فجر سپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی و هوادار در مرحله یک چهارم نهایی بازگردد.  

گل گهری‌ها حالا باید خود را برای مصاف هفته سوم با نساجی مازندران آماده کنند. دیداری که 9 شهریور ماه در استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار خواهد شد.

7899