واکنش مبهم هاشمی‌نسب به ادامه همکاری با استقلال

واکنش مبهم هاشمی‌نسب به ادامه همکاری با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی – آیا مربی استقلال به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، چند روزی می‌شود که مهدی هاشمی‌نسب سوژه این خبر شده که بنا به دلایلی، فصل آینده روی نیمکت استقلال نخواهد نشست.

درباره دلایل این موضوع، دو روایت متفاوت وجود دارد. روایت اول حاکی از ممنوع‎الفعالیت بودن مربی آبی‌ها در فصل آینده و نیاز او به گرفتن مجوز از برخی نهادها بود که پیگیری فوتبالی نشان داد این خبر صحت ندارد.

بر اساس روایت دوم، یکسری اتفاقات باعث شده که باشگاه استقلال با او تماس نگیرد و به همین دلیل، هاشمی‌نسب هم به این نتیجه رسیده که برای فصل آینده در کنار استقلال نباشد.

هاشمی‌نسب که در دوره مربیگری سطح A شرکت کرده، امروز و در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرنگاران، طوری صحبت کرد که معلوم نشد او فصل آینده در استقلال حضور خواهد داشت.

او ابتدا به این نکته اشاره کرد که تکلیفش نهایتا تا 10 روز دیگر مشخص خواهد شد و قبل از هر چیز، او باید دوره مربیگری را تمام کند.

نکته مهم صحبتهای مربی فصل قبل استقلال، اما جایی بود که او در پاسخ به این سوال که بعد از گرفتن مدرک A، دوست دارد مربی باشد یا سرمربی، چنین حرفی زد:" در این فوتبال، نفر دوم هم دوست ندارم باشم چه برسد به نفر اول!"

مشخص است که هاشمی‌نسب از یکسری چیزها دلخور است و به همین دلیل، شاید علاقه‌ای برای ادامه همکاری با استقلال نداشته باشد. حالا باید دید تا ده روز آینده، خبر جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد یا نه.

1997