بازیکنی که از نظر دی ماریا حتما برنده توپ طلا می‌شود

بازیکنی که از نظر دی ماریا حتما برنده توپ طلا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا ستاره تیم ملی آرژانتین معتقد است که کیلیان امباپه حتما یک روز می تواند برنده جایزه توپ طلا شود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و پس از این که مراسم معارفه اش در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، کار خود را در جمع مادریدی ها استارت خواهد زد.

در سال 2024 رقابت اصلی بر سر جایزه توپ طلا میان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام است و کیلیان امباپه باید شانسش را برای جایزه توپ طلا در سال های آینده امتحان کند.

آنخل دی ماریا در گفت و گو با روزنامه اکیپ فرانسه درباره کیلیان امباپه گفت:" اگر نظر من را بخواهید، او قطعا یک روز برنده توپ طلا خواهد شد. امباپه سرعت فوق العاده ای دارد و در لحظه که بخواهد می تواند در بازی ها تغییر ایجاد کند. امباپه اگر در فضای مناسب حرکت کند و توپ به او برسد دیگر کسی نمی تواند جلوی او را بگیرد. او وقتی بازی گره خورده است می تواند تفاوت چشمگیری را رقم بزند."

در هر صورت باید دید که اوضاع برای کیلیان امباپه در رئال مادرید به چه شکل پیش می رود. او برای فتح توپ طلا در رئال مادرید باید از لحاظ فردی و تیمی موفق عمل کند.

1471