امباپه برای باشگاه سابق خود دردسر ایجاد می‌کند؟

امباپه برای باشگاه سابق خود دردسر ایجاد می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- امباپه پس از جدایی از پاری سن ژرمن، حالا قصد دارد با شکایت خود از این باشگاه، تیم فرانسوی را به دردسر بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، سرانجام انتقالی که همه منتظر آن بودند رقم خورد. کیلیان امباپه پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید شد تا به رویای دوران کودکی خود رنگ واقعیت ببخشد. او با پایان یافتن مدت قراردادش از باشگاه فرانسوی جدا شد و به صورت رایگان راهی رئال مادرید شد.

اما حالا این بازیکن تصمیم دارد به دلیل 55 میلیون یورو بدهی خود از پاری سن ژرمن از آن‌ها شکایت کند و احتمال دارد این شکایت برای ناصر الخلیفی و تیمش دردسرساز شود. به گزارش نشریه فرانسوی له موندو، کیلیان امباپه یک بدهی 55 میلیون یورویی از باشگاه پاری سن ژرمن دارد و به همین خاطر می‌خواهد از باشگاه سابق خود شکایت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که امباپه به این خاطر در سازمان لیگ‌های حرفه‌ای فرانسه و یوفا از پاری سن ژرمن شکایت کرده است. ممکن است تا بررسی به این شکایت، یوفا و سازمان لیگ‌های حرفه‌ای فرانسه نقل و انتقالات این باشگاه را متوقف کنند. همچنین امکان دارد مجوز حضور پاری سن ژرمن در مسابقات اروپایی لغو شود.

باید دید سرانجام این شکایت و دعوای حقوقی به کجا می‌رسد؟

1428