پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها برای ستاره رئال مادرید رد شد

پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها برای ستاره رئال مادرید رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای فروش ادر میلیتائو را رد کرده و قصد ندارد مدافع برزیلی خود را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شایعات در خصوص بازیکنان بیشتر می شود و یکی از همین بازیکنان، ادر میلیتائو ستاره برزیلی رئال مادرید است که از زمان پیوستنش به این باشگاه، به مهره کلیدی این تیم تبدیل شده. میلیتائو البته در فصل گذشته بسیار بدشانس بود و پیش از شروع فصل، رباط صلیبی اش پاره شد و تقریباً کل فصل را از دست داد. اما ستاره سابق پورتو توانست ریکاوری کند و حالا برای فصل جدید آماده است.

طبق گزارش منابع اسپانیایی، برخی از تیم های عربستانی خواهان جذب میلیتائو هستند و حتی یک باشگاه، پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای او به رئال مادرید پیشنهاد داد که خیلی سریع توسط فلورنتینو پرز رد شد. نه پرز و نه کارلو آنچلوتی دوست ندارند بازیکنی را در این 10 روز باقی مانده به پایان پنجره از دست بدهند و همانطور که سرمربی ایتالیایی در هفته های گذشته روی آن تاکید داشت، کار رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده است. 

میلیتائو بند فسخ 500 میلیون یورویی دارد و تا سال 2028 بازیکن رئال مادرید خواهد بود.

4416