اتفاق عجیب : حال بازیکن جدید رئال مادرید بد شد و کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد!

اتفاق عجیب : حال بازیکن جدید رئال مادرید بد شد و کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد!

سایت رسمی فوتبالی - ادر میلیتائو بازیکن تازه وارد رئال مادرید در اولین روز حضورش در برنابئو خاطره ای عجیب را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از معارفه در ورزشگاه برنابئو، حالش بد شد و نتوانست سوالات خبرنگاران را جواب بدهد. میلیتائو لنگ لنگان کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد. او از خبرنگاران عذرخواهی کرد و سالن کنفرانس را ترک کرد. 

میلیتائو در فینال کوپا آمه ریکا مقابل پرو که منجر به قهرمانی برزیل شد، سیزده دقیقه درون زمین حضور داشت. او بلافاصله بعد از بازی به مادرید سفر کرد تا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند. به نظر می رسد که گرمای شدید شهر مادرید به علاوه سفر طولانی و جت لگ باعث شد تا این بازیکن برزیلی حال جسمی و روحی خوبی نداشته باشد و نتواند تا پایان کنفرانس مطبوعاتی پاسخ خبرنگاران را بدهد.

این بازیکن با 50 میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید پیوست که با توجه به حضور در کوپا آمه ریکا با چند هفته تاخیر به اردوی رئال مادرید ملحق می شود. 

بازیکن برزیلی به چند تا از سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما زمانی که نوبت به سوال در مورد نیمار رسید، حالش بد شد و پس از عذرخواهی از هواداران و در حالی که ادای باد زدن خودش در اعتراض به گرما را در می اورد، سالن کنفرانس را ترک کرد تا خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس، بهت زده او را تماشا کنند.