گزارش روز؛ چرا حردانی با استقلال به توافق نرسید؟

گزارش روز؛ چرا حردانی با استقلال به توافق نرسید؟

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل عدم توافق صالح حردانی و استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، حردانی چند روزی می‌شود که سوژه شایعات نقل و انتقالاتی مختلفی شده و در بازار شایعات، هم به پرسپولیس لینک شده و هم سپاهان.

مدافع راست آبی‌ها امروز در استوری اینستاگرامش اعلام کرد که مشکلی برای تمدید قراردادش نداشته و تنها شرطش این بوده که مطالباتش پرداخت شود منتها هیچ چراغ سبزی از باشگاه استقلال ندیده است.

حردانی در استوری‌اش به این نکته هم اشاره کرده که دوست داشته با استقلال ادامه دهد اما در طرف مقابل، تلاشی ندیده است. این استوری برای هواداران استقلال به منزله خداحافظی تلقی شده و حالا همه منتظر مقصد جدید حردانی هستند.

باشگاه استقلال هم در واکنش به این استوری اعلام کرد که حاضر بوده رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به حردانی بدهد اما این بازیکن تا این لحظه، پیشنهاد آبی‌ها را رد کرده است.

طبق شنیده‌های فوتبالی، حردانی از باشگاه استقلال می خواسته قرارداد او را با مبلغ زکی پور تمدید کند اما این اتفاق نیفتاده است. در هر حال این اتفاق در شرایطی رخ داده که پیشنهاد ابتدایی استقلال به حردانی، با مخالفت این بازیکن مواجه شده و او در چند مرحله   خواستار قراردادی مشابه قرارداد میلاد زکی‌پور شده است.

استقلال در ابتدا این درخواست را قبول نمی‌کند و حتی وقتی حردانی، باشگاه را در جریان پیشنهاد سپاهان قرار می‌دهد و خواهان مبلغی معادل رقم پیشنهادی باشگاه اصفهانی می‌شود، باز هم خبری از چراغ سبز آبی‌ها نبوده اما بعد از چند روز، استقلال تصمیم می‌گیرد پیشنهاد مدافع راستش با همان مبلغ سپاهان که در حد مبلغ زکی پور بوده است، قبول کند منتها حردانی که حس خوبی به اتفاقات چند روز اخیر نداشته، به استقلال پیغام داده که رقم بالاتری نسبت به پیشنهاد قبلی‌اش و حتی زکی پور می‌خواهد و این اتفاق باعث شده که تا این لحظه خبری از توافق طرفین نباشد و صالح، یک استوری‌ بگذارد که می‌توان از آن برداشت خداحافظی از استقلال کرد.

در حالت کلی به نظر می رسد صالح حردانی، به سپاهان نزدیک تر باشد تا تمدیدقرارداد با استقلال. چرا که سپاهانی ها مذاکره با حردانی را شروع کرده اند. ظاهرا محمد مورایس هم تمایل به جذب این بازیکن دارد.

1984