پرسپولیس و تراکتور به روایت گل‌های زده؛ پیشتازی فاحش قرمزهای پایتخت!

پرسپولیس و تراکتور به روایت گل‌های زده؛ پیشتازی فاحش قرمزهای پایتخت!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته اول لیگ بیست و چهارم، سی و هفتمین مصاف آن‌ها در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس بوده است.  

به گزارش فوتبالی، دیدار دیشب پرسپولیس و تراکتور دارای نکات و حواشی جالبی بود. از حضور ستاره‌های پرسپولیس در تراکتور به خاطر عشق‌شان به پرشورها گرفته تا حضور VAR در کانکس و نشستن ناظرهای چینی کمک داور ویدیویی بر روی زمین. 

همه این‌ها در نهایت اما به یک تساوی یک بر یک دیگر منجر شد تا این نهمین تساوی این دو تیم در مقابل هم در تاریخ لیگ برتر باشد و تراکتور کماکان با آمار 10 برد و 18 باخت در مقابل پرسپولیس، سومین حریف مورد علاقه قرمزهای پایتخت در میان تیم‌های حاضر در لیگ بیست و چهارم لقب بگیرد. 

از نکات جالب توجه مصاف‌های این دو تیم اما، گل‌های زده هر کدام از آن‌هاست. تی‌تی‌ها در کل 33 بار و سرخ پوشان پایتخت 46 بار توانسته‌اند دروازه یکدیگر را باز کنند اما آمار زمانی عجیب‌تر می‌شود که 11 مصاف قبلی آن‌ها را مرور کنیم. در 11 بازی قبلی، پرسپولیس توانسته 17 بار گلزنی کند و تراکتور تنها 5 بار و اگر نتیجه 3 بر صفر انضباطی بازی برگشت لیگ بیست و یکم را هم به این آمار اضافه کنیم؛ عدد گل‌های زده پرسپولیس در این چند بازی به 19 می‌رسد! آماری که نشان از برتری مطلق پرسپولیس در مقابل تراکتور دارد. 

شاید یکی از دلایل جذب 3 ستاره دروازه، خط دفاع و خط هافبک پرسپولیس توسط تراکتور در فصل نقل و انتقالاتی هم کم کردن همین اختلاف فاحش باشد. اتفاق و انتظاری که فعلا در دیدار اول محقق نشده و تی‌تی‌ها با وجود 10 نفره بودن قرمزهای پایتخت، نتوانستند آن‌ها را در تبریز و در مقابل دیدگان 90 هزار نفر از طرفداران‌شان شکست دهند و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

7899