اولین تمرین و اولین بازی امباپه در رئال مادرید چه زمانی خواهد بود؟

اولین تمرین و اولین بازی امباپه در رئال مادرید چه زمانی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - حالا که دیگر رقابت های یورو 2024 برای تیم ملی فرانسه و کیلیان امباپه به پایان رسیده است، این بازیکن فرانسوی به مراسم معارفه خود در رئال مادرید و شروع کارش در این باشگاه فکر می کند.

به گزارش فوتبالی ، همان طور که روز گذشته گفته شد، کیلیان امباپه قرار است که روز سه شنبه 26 تیر ماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هواداران رئال مادرید معارفه شود و به این ترتیب کار خود را در باشگاه مادریدی آغاز خواهد کرد. پیش بینی می شود که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای این مراسم معارفه پر شود.

تاریخ اولین تمرین کیلیان امباپه در رئال مادرید، سه شنبه 16 مرداد خواهد بود و در آن روز است که امباپه به اردوی رئال مادرید اضافه می شود. او به تمرینات رئال مادرید اضافه می شود تا بتواند در فینال سوپرجام اروپا حضور داشته باشد.

فینال سوپرجام اروپا قرار است در تاریخ چهارشنبه 24 مرداد ماه برگزار شود. به این ترتیب فینال سوپرجام اروپا که دیدار میان رئال مادرید و آتالانتا است، اولین بازی کیلیان امباپه در رئال مادرید خواهد بود و باید دید که این ستاره فرانسوی در شروع کارش در جمع مادریدی ها چه عملکردی را از خودش به نمایش در می آورد.

1471