ترابی و ادعایی که تراکتوری‌ها به آن حساسیت دارند!

ترابی و ادعایی که تراکتوری‌ها به آن حساسیت دارند!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی ترابی در جدیدترین مصاحبه خود چندین و چند بار خود را پرسپولیسی معرفی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی هم در جدیدترین صحبت های خود، از انتقالش به تراکتور خبر داد تا دیگر هیچ تردیدی برای پیوستن وی به جمع تی‌تی‌ها وجود نداشته باشد. بازیکنی که در جدیدترین صحبت های خود مدعی است یک پرسپولیس اصیل است و به خاطر پول این تیم را ترک نکرده؛ صحبت هایی که برای تراکتوری‌ های دوآتشه می‌تواند حساسیت‌زا باشد.

ترابی در صحبت های خود با تسنیم چندین و چند بار به این موضوع اشاره کرده که یک پرسپولیسی اصیل است. او می‌گوید حتی از لحاظ ظاهری هم شبهه‌ای به پرسپولیسی بودن وی وارد نیست: «ریسک زمانی است که تغییر بنیادی در تصمیم یک فرد صورت بگیرد، در حالی که هر جای دنیا باشم یک پرسپولیسی هستم و در قلبم و دلم هیچ تغییری ایجاد نشده است. نه تنها تغییر بنیادی، حتی تغییر ظاهری هم در پرسپولیسی بودن مهدی ترابی ایجاد نشده و از هواداران هم می‌خواهم که این را بپذیرند. به آنها قول می‌دهم که عدم حضورم در پرسپولیس فقط یک غیبت باشد که در بحث فنی  ضرورت داشته و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.»

ترابی تاکید می‌کند امیدوار است روزی دوباره به تیم سابقش پرسپولیس بازگردد: «لطف هواداران است که از رفتن من ناراحت هستند؛ این من هستم که به پرسپولیس نیاز دارم و پرسپولیس به من و بزرگتر از من هیچ نیازی ندارد. هواداران عزیز که همیشه به من لطف داشتند، بدانند که برداشتن یک صخره کوچک از دامنه یک کوه استوار، هیچ تغییری در بزرگی آن کوه ایجاد نمی‌کند و امیدوارم ان‌شاءالله روزی این صخره به دامنه این کوه استوار برگردد.»

ترابی در ادامه صحبت جالبی هم دارد و پس از تشریح دلیل ترک پرسپولیس می‌گوید که هر کس به وی حتی در ذهنش برچسب بی‌وفایی بزند، نه تنها خودش، که هواداران پرسپولیس هم حلالش نمی‌کنند:«هرکسی که بخواهد در ذهنش حتی به من برچسب بی‌وفایی به پرسپولیس را بزند، نه تنها من، بلکه هواداران هم حلالش نمی‌کنند.»

باید در نظر داشت تراکتوری‌ها نشان داده‌اند هوادارانی هستند که کری زیادی با تیم های سرخابی پایتخت دارند و چنین مواردی را اصلاً نمی‌پسندند و باید دید ترابی پس از آگاهی از این حساسیت طرفداری، در گفته های آینده خود باز هم از ابراز علاقه خود به تیم سابقش سخن خواهد گفت یا نه.

1997