مظفری زاده: بابت پرونده بیرانوند اصلا نگران نیستیم!

مظفری زاده: بابت پرونده بیرانوند اصلا نگران نیستیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید مظفری‌زاده با حضور در یکی از برنامه‌های سیما به تشریح وضعیت باشگاه تراکتور پرداخت و به سوالات مجری پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور تبریز در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوال مجری در مورد پرونده علیرضا بیراوند گفت: «این که گفته می‌شود در این مورد حواشی وجود دارد، ما اصلا حاشیه‌ای در این زمینه حس نمی‌کنیم. این یک اختلاف صرفا حقوقی در مورد آقای بیرانوند است که بین ما و باشگاه پرسپولیس است که دارد روند خودش را طی می‌کند و طرفین مستندات خود را ارائه داده‌اند و وکلای هر سه طرف یعنی باشگاه تراکتور، باشگاه پرسپولیس و خود آقای بیرانوند، لوایح خود را ارائه داده‌اند. ما به ارکان فدراسیون اعتماد کامل داریم و هر رایی که صادر شود ما طبق قانون روند را انجام می‌دهیم و هر یک از طرفین اگر به رای اعتراض داشته باشند می‌توانند از این طریق اعتراض خود را برسانند. پس اصلا بحث حاشیه‌ای وجود ندارد.» 

مجری در ادامه به این نکته اشاره کرد که حضور بیرانوند در زمین مسابقه پیش از اعلام رای، فضا را متفاوت و ترسناک می‌کند تا جایی که آقای زنوزی گفته در صورت اعلام رای مبنی بر محرومیت بیرانوند، افشاگری می‌کند. آیا باشگاه تراکتور فشاری را در مورد این پرونده احساس کرده است؟ آیا سیاستمداران فشاری در این مورد می‌آورند؟ مظفری زاده پاسخ داد: «فشار از سمت رسانه‌ها بر ما احساس می‌شود و نه حتی از سمت پرسپولیس! چون بعضی از رسانه‌ها در آستانه بازی مهم ما با پرسپولیس، اعلام کردند که رای صادر شده است و بیرانوند محروم خواهد شد. اما همه این‌ها داستان است و آقای زنوزی هم این فشار را که به صورت هدفمند از سمت بعضی رسانه‌ها به باشگاه ما وارد می‌شد با جواب قاطع جمع کردند. پاسخ آقای زنوزی به شانتاژ بیرونی بود و نه چیز دیگری.»  

روی صحبت اصلی مظفری‌زاده به شایعه مطرح شده در رسانه‌هاست که پیش از بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم منتشر شد و ادعا شده بود که بیرانوند هم محرومیت مالی و هم محرومیت حضور در زمین دارد. اما فشارهای سیاسی و غیره از ابلاغ این رای جلوگیری کرده است. خبری که حتی از سمت جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت تکذیب و رد شد. 

مظفری‌زاده نیز مانند سایر مدیران تراکتور و حتی خود بیرانوند، معتقد است فسخ دروازه‌بان تیم ملی با پرسپولیس درست بوده و هیچ مشکل قانونی ندارد. اما در سمت دیگر ماجرا، رضا درویش و ارکان حقوقی باشگاه پرسپولیس این فسخ را غیر قانونی دانسته و لایحه سنگینی را در این مورد به کمیته تعیین وضعیت ارائه داده‌اند. 

در نهایت اما، قسمتی از حرف‌های مظفری زاده با صحبت‌های زنوزی، مالک باشگاه تراکتور چندان نقطه اشتراکی ندارد. زنوزی معتقد بود در صورت محرومیت بیرانوند، ناگفته‌هایی دارد که مجبور است آن‌ها را بعد از این اتفاق، افشا کند اما مظفری زاده می‌گوید ما به ارکان فدراسیون اعتماد کامل داریم! در نهایت اما هنوز رایی اعلام نشده و باید منتظر باشیم و ببینیم بیرانوند بدون مشکل به بازی در لیگ بیست و چهارم ادامه می‌دهد یا رضا درویش در پرسپولیس! مدیر عامل پرسپولیس آن قدر از غیر قانونی بودن این فسخ مطمئن بود که در یک برنامه تلویزیونی، نزدیک به دو ماه پیش اعلام کرد اگر فسخ بیرانوند قانونی باشد، از مدیر عاملی پرسپولیس کنار می‌کشد!

7899