گلزنی قلی زاده در لیگ لهستان؛ درویش به دنبال وینگر خارجی می‌رود؟

گلزنی قلی زاده در لیگ لهستان؛ درویش به دنبال وینگر خارجی می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی قلی‌زاده توانست در ششمین دیدار لخ پوزنان در لیگ لهستان، دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کند. 

به گزارش فوتبالی، هفته ششم لیگ لهستان با مصاف لخ پوزنان با پوگان پیگیری شد و در این دیدار وینگر ایرانی تیم لخ پوزنان، علی قلی‌زاده بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. او در دقیقه 70 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و تنها 7 دقیقه بعد توانست روی یک شوت دقیق پای چپ، دروازه تیم حریف را تنها چند قدم بعد از ورود به محوطه جریمه این تیم باز کند تا در کنار پاس گلش در هفته گذشته این رقابت‌ها، در دومین بازی پیاپی روی یکی از گل‌های لخ پوزنان، اثر مستقیم داشته باشد. نکته جالب اما این جاست که او بعد از گل خوشحالی هم نکرد. 

این گل قلی‌زاده، کار انتقالش به پرسپولیس را از همیشه سخت‌تر کرد و او که تا دو هفته پیش در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس بود و رسانه‌ها از قریب الوقوع بودن این انتقال خبر می‌دادند رفته رفته از پرسپولیس دورتر و دورتر می‌شود. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در مراسم معارفه میلاد محمدی در تلویزیون این تیم، مدعی شد که خود قلی‌زاده هم خواهان پیوستن به پرسپولیس است و نهایت تلاش خود را نیز به کار بسته تا این انتقال صورت بگیرد. حتی خوشحالی نکردن قلی زاده پس از گل امشبش نیز نشان می‌دهد او دیگر خواهان ماندن در لهستان نیست و می‌خواهد به ایران بازگردد و به عضویت پرسپولیس دربیاید.  

از نکات جالب درخشش قلی زاده در این دو هفته نیز آن است که گران‌ترین خرید تاریخ لیگ لهستان، تا قبل از این دو بازی هرگز موفق به ثبت گل و پاس گل با پیراهن لخ پوزنان نشده بود اما حالا که ماجرای انتقال او به پرسپولیس جدی‌تر از همیشه است در یک بازی پاس گل داده و در بازی بعدی هم گل زده است تا اولین گل و پاس گلش در لیگ لهستان را به ثبت رسانده باشد.  

چند هفته پیش بود که سرمربی لخ پوزنان در مورد قلی زاده اعلام عدم نیاز کرد و تصمیم گیری در مورد انتقال او را به مدیران این باشگاه واگذار کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسید آنچه که تا پیش از بازی امشب مانع این انتقال شده سنگ اندازی مدیران این تیم بوده باشد. البته که گل امشب قلی زاده و پاس گل هفته گذشته‌اش، احتمالا سد جدید انتقال او به پرسپولیس خواهد بود و باشگاه لهستانی به راحتی گذشته و یا حتی با عدد رضایت نامه اعلامی در گذشته، حاضر به انجام این انتقال نباشد. 

 در نهایت باید منتظر ماند و دید این انتقال با درخشش این روزهای وینگر راست 28 ساله و تهرانی لخ پوزنان، اصلا به وقوع می‌پیوندد یا خیر. انتقالی که شاید از این جای کار به بعد، پرداخت‌ عدد‌های نجومی از سمت پرسپولیس را بطلبد.

7899