لنی یورو پیشنهاد منچستریونایتد را رد نکرده است

لنی یورو پیشنهاد منچستریونایتد را رد نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف شایعات لنی یورو پیشنهاد منچستریونایتد را رد نکرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر روز گذشته وبسایت اسکای باشگاه منچستریونایتد پس از توافق با لیل، پیشنهادی را به لنی یورو ارائه کرده است. البته منچستریونایتد برای مدت طولانی منتظر پاسخ این بازیکن نخواهد ماند و یورو باید به زودی پاسخ خود را به باشگاه انگلیسی بدهد. در این بین مدیر باشگاه لیل، اولیویه لتانگ، برای پیوستن او به جمع شیاطین سرخ اصرار دارد.

از سوی دیگر فابریزیو رومانو در این مورد گفت که مسئله ای که مشخص است بر خلاف گفته فلیکس دیاز، یورو دست رد به سینه منچستریونایتد با وجود اولویت بودن رئال مادرید برای او نزده است چون اگر چنین بود تزم انگلیسی پیشنهادی رسمی به باشگاه و خود او ارائه نمی داد و حالا باید دید آیا رئال مادرید پیشنهاد جدیدی را ارائه خواهد کرد یا با اهرم جدا شدن رایگان بازیکن در سال ۲۰۲۵ لیل را تحت فشار می گذارد تا با پیوستن این بازیکن به جمع کهکشانی ها موافقت کند که البته حضور عوامل و واسطه ها در معامله های به این شکل کمیسیون های بسیار بالایی می طلبد.

پیشنهاد رئال مادرید برای این مدافع ۱۸ ساله فرانسوی تنها ۱۷ میلیون پوند بود اما با این حال تیم اسپانیایی مطمئن است مکه می‌تواند در این راه شیاطین سرخ را شکست دهد.

۱۰۰۹