چرا مدافع هلندی تصمیم بر جدایی از بایرن مونیخ گرفت؟

چرا مدافع هلندی تصمیم بر جدایی از بایرن مونیخ گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماتیس دلیخت یکی از بازیکنان جدا شده از بایرن مونیخ در تابستان امسال است، بازیکنی که گفته می‌شد در تفکرات ونسان کمپانی جایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم منچستریونایتد در تابستان امسال، جذب ماتیس دلیخت بود. مدافع هلندی شیاطین سرخ پس از حضور در یوونتوس و بایرن مونیخ، تصمیم گرفت تا یک بار دیگر با اریک تن هاگ، سرمربی هلندی‌ای که در گذشته با او در آژاکس کار کرده بود و دوران موفقی را هم پشت سر گذاشته بود، همکاری کند.

اما یکی از دلایلی که گفته می‌شود دلیخت تصمیم گرفت از جمع باواریایی‌ها جدا شود این بود که ونسان کمپانی، سرمربی جوان و بلژیکی بایرن مونیخ اعتقاد زیادی به او نداشت و دلیخت را در برنامه‌های خود قرار نداده بود. این موضوع باعث شد تا دلیخت برای جدایی از اف سی هالیوود مصمم‌تر شود.

به نقل از نشریه اتلتیک، ماتیس دلیخت پس از آن‌که مطلع شد در برنامه‌های کمپانی جایی ندارد، تصمیم گرفت با او صحبت کند تا دلیل این تصمیم را جویا شود، اما پس از صحبت با کمپانی متوجه شد که این موضوع حقیقت ندارد و فروش او بیشتر تصمیمی از سوی مدیریت است. کمپانی در این دیدار به او تضمین داد که انتخاب اولش برای خط دفاعی است، اما دلیخت دیگر تصمیمش را گرفته بود.

همچنین گفته می‌شود که دلیخت برای پیوستن به منچستریونایتد قید پیشنهاد بارسلونا و پاری سن ژرمن را هم زد تا یک بار دیگر زیر نظر تن هاگ بازی کند. باید دید آیا این مدافع هلندی می‌تواندد خاطرات خوشش در آژاکس را تکرار کند یا خیر؟

1428