عکس نوشت/ جهنم تبریز داغ‌تر از جهنم آنفیلد!

عکس نوشت/ جهنم تبریز داغ‌تر از جهنم آنفیلد!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرشور تراکتور امروز استقبال ویژه‌ای از بازی با پرسپولیس داشتند.

به گزارش فوتبالی، اگر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را دنبال کرده باشید، می‌دانید که هواداران لیورپول به دلیل تعصب شدیدی که به تیمشان دارند. شهره خاص و عام هستند؛ به طوری که از ورزشگاه خانگی این تیم تحت عنوان "جهنم آنفیلد" یاد می‌شود.

شاید بتوان نزدیک‌ترین تیم ایران به لیورپول به لحاظ فضای هواداری را تراکتور دانست. هواداران این تیم مدت‌هاست که به لحاظ حمایت ویژه و وفاداری دائمی، لقب "پرشورها" را به خود اختصاص داد‌ه‌اند و امروز هم حضور پرتعداد آن‌ها در ورزشگاه یادگار امام نشان داد که بی‌جهت نیست که چنین لقبی به آنها داده شده است.

در حالی که قرار بود تنها 49 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند، در اتفاقی عجیب شاهد حضور 90 هزار نفر بودیم که مشخص بود خیلی‌ها بدون تهیه بلیت به استادیوم آمده‌اند تا تیم محبوب‌شان را تشویق کنند.

تراکتور امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت و هر چند بازی با تساوی به پایان رسید، اما قطعا موقعیت‌های تراکتور پرشمارتر و خطرناک‌تر از پرسپولیس بود و اگر درخشش دروازه‌بان حریف نبود، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

به هر حال، به نظر می‌رسد هواداران تراکتور از نمایش امروز تیمشان راضی بودند و همین که توانستند مدافع عنوان قهرمانی را به این شکل تحت فشار بگذارند،  نوید فصلی خوب و پرقدرت را به آن‌ها می‌دهد.

در این میان، گل شجاع خلیل‌زاده هم در میان تشویق بی‌امان پرشورها گشت و چرخید و در گل ایوب ‌العملود گم شد، اما مسئله غیرقابل انکار، همان حمایت پرشور هواداران بود که امروز تبریز را به جهنمی داغ‌تر از آنفیلد تبدیل کرد، با پرچم‌ها و لباس‌هایی به همان سرخی روی سکوها!

7474