عکس؛ پیش‌بینی اسطوره‌های لیورپول و منچستریونایتد از فصل جدید لیگ انگلیس

عکس؛ پیش‌بینی اسطوره‌های لیورپول و منچستریونایتد از فصل جدید لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- پس از گذشت یک هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، جیمی کرگر و گری نویل، اسطوره‌های لیورپول و منچستریونایتد پیش‌بینی خود را از فصل جدید انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، یک هفته از آغاز جذاب‌ترین لیگ فوتبالی جهان می‌گذرد و حالا گری نویل و جیمی کرگر، اسطوره‌های دو تیم منچستریونایتد و لیورپول تصمیم گرفتند پیش‌بینی خود را از فصل جدید انجام دهند. این دو شخص به عنوان کارشناس در تلویزیون اسکای اسپورت مشغول به کار هستند و در طول هفته در خصوص اتفاقات لیگ برتر انگلیس با همدیگر بحث و گفتگو می‌کنند.

جیمی کرگر در پیش‌بینی خود منچسترسیتی را به عنوان قهرمان فصل جدید معرفی کرد. او آرسنال، لیورپول و تاتنهام را تیم‌های دوم تا چهارم می‌بیند که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. کرگر اعتقاد دارد در این فصل منچستریونایتد تیم پنجم و استون ویلا تیم ششم جدول رده‌بندی خواهند بود و به لیگ اروپا صعود می‌کنند. همچنین از نظر او، وستهام راهی لیگ کنفرانس می‌شود. کرگر سه تیم ساوتهمپتون، لسترسیتی و ناتینگهام فارست را کاندیداهای اصلی سقوط می‌داند. از نظر او هالند بهترین گلزن، پدرو نتو خرید برتر فصل، یاکوب مینته پدیده فصل و آرنه اسلوت سرمربی جذاب فصل خواهند بود.

همچنین گری نویل آرسنال را قهرمان و منچسترسیتی را نایب قهرمان می‌داند. از نظر او منچستریونایتد و چلسی سوم و چهارم خواهند شد. لیورپول و تاتنهام راهی لیگ اروپا می‌شوند و نیوکاسل به لیگ کنفرانس می‌رود. از نظر نویل هالند گلزن برتر فصل، سولانکه بهترین خرید فصل، تیمبر پدیده فصل و مارسکا، آرنه اسلوت و اریک تن هاگ سرمربیان جذاب فصل خواهند بود.

1428