پایان کار ستاره برزیلی چلسی در این تیم از نظر جیمی کرگر

پایان کار ستاره برزیلی چلسی در این تیم از نظر جیمی کرگر

پایگاه خبری فوتبالی – جیمی کرگر، ستاره سابق باشگاه لیورپول، اعتقاد دارد که دوران تیاگو سیلوا در چلسی، پس از نمایش خوب هم تیمی‌های جوان ترش در بازی مقابل منچستر سیتی، به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، سیلوا در بازی هفته گذشته چلسی مقابل کریستال پالاس، مجبور شد تا به دلیل مصدومیت، زمین بازی را ترک کند و با وجود جا ماندن از ترکیب تیمش در سفر به ورزشگاه اتحاد، می‌تواند برای شرکت در فینال جام اتحادیه، آمادگی خود را به دست بیاورد اما برخی از طرفداران آبی‌های لندن، امیدوار خواهند بود تا با توجه به عملکرد بسیار خوب لوی کولویل و اکسل دیساسی مقابل منچستر سیتی، این ستاره برزیلی کهنه کار، به بازی با لیورپول نرسد.

جیمی کرگر درباره آینده تیاگو سیلوا در چلسی گفت:" او از زمان پیوستنش به چلسی، برای آن‌ها عالی عمل کرده اما فکر می‌کنم با توجه به سن او، اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان خواهد رسید و عملکرد آن دو بازیکن (دیساسی و کولویل) در کنار هم، فکر می‌کنم که برای تیاگو سیلوا از حالا تا پایان فصل، خیلی دشوار خواهد بود تا به ترکیب چلسی بازگردد، مگر اینکه کسی مصدوم شود. چلسی فینال جام اتحادیه را در پیش دارد اما فکر می‌کنم که باید به فکر ساختن آینده باشند. بعد از بازی فینال، بازی‌های زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. فکر می‌کنم با توجه به ترکیب آن دو بازیکن و شاید حضور یک مدافع وسط جدید، دوران تیاگو سیلوا در چلسی به پایان رسیده است."

2102