عکس؛ چهره ناراحت تیاگو سیلوا پس از برد سخت چلسی

عکس؛ چهره ناراحت تیاگو سیلوا پس از برد سخت چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لوتون تاون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، البته پیروزی چلسی در این بازی به راحتی اتفاق نیفتاد چرا که چلسی در ابتدا در این بازی با نتیجه سه بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه کار دو گل دریافت کرد و همین قضیه موجب شد تا در دقایق پایانی بازی به شدت تحت فشار باشد. چلسی تا دقیقه 80 با نتیجه سه بر صفر جلو بود و سپس ظرف هفت دقیقه دو گل خورد و در دقایق پایانی بازی ممکن بود که گل سوم را هم بخورد و بازی مساوی شود.

تیاگو سیلوا مدافع وسط برزیلی و 39 ساله چلسی، پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی یک چهره ناراحت داشت و مشخص بود که از وضعیت این بازی راضی نیست چرا که او انتظار نداشته که تیمش با چنین مشکلی روبرو شود و برد سه بر صفر آن ها در خطر قرار بگیرد. پوچتینو پس از بازی از تیاگو سیلوا تعریف و تمجید کرد و این نکته را که او پس از پایان بازی ناراحت بوده است یک نکته مثبت ارزیابی کرد چرا که نشان می دهد تیاگو سیلوا در آستانه چهل سالگی هنوز هم میل زیادی به پیروز شدن در بازی ها دارد.

1470