تمجید کاپیتان چلسی از تیاگو سیلوا

تمجید کاپیتان چلسی از تیاگو سیلوا

پایگاه خبری فوتبالی- ریس جیمز از تیاگو سیلوا بازیکن کهنه کار چلسی تمجید کرد

به گزارش فوتبالی ، مدافع کناری ملی پوش انگلیسی بازوبند تیم چلسی را در جاری به بازو  می بندد. ریس جیمز در سن ۲۳ سالگی هنوز کاملا باتجربه نیست اما حضور او در تیم آبی پوش لندن به قدری طولانی بوده که بیش از ۱۵۰ بازی برای آبی‌ها انجام داده و ۱۶ بازی ملی برای تیم ملی کشورش در کارنامه دارد.جیمز، به عنوان یک ستاره به دنبال الگوبرداری از تیاگو سیلوا است و از حضور در کنار این ستاره ۳۹ ساله خوشحال است.

جیمز در این باره به وبسایت رسمی چلسی گفت: "کاپیتانی تیم یک اتفاق عالی بود. اما زمانی که شرایط خوبی نداشتم اوضاع سخت بود، زیرا وقتی آماده نیستم تحمل شرایط سخت است و من نمی توانم رو بهبود اوضاع تیم خود تأثیر بگذارم. هر زمان که به خودم مطمئن نیستم یا احساس می کنم در مورد چیزی به مشاوره نیاز دارم، تیاگو بیشترین کمک را به من می کند. او آنقدر باتجربه شده که حتی مانند پدر فوتبالی من است! این به من مربوط نیست که بگویم تا چه زمانی کاپیتان تیم هستم، اما تا کنون از آن لذت برده ام. این یک افتخار است."

جیمز پس از مصدومیت برای چلسی به میادین بازگشته است‌. این درحالی است که او در سال‌های اخیر از مشکلات تناسب اندام رنج برده اما اکنون در شرایط بهتری نسبت به قبل قرار دارد.

1009