هدیه‌ای که تیاگو سیلوا به دست اسطوره چلسی رساند

هدیه‌ای که تیاگو سیلوا به دست اسطوره چلسی رساند

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره چلسی از تیاگو سیلوا تشکر کرد چرا که بازیکن برزیلی پیراهنش در شب شکست آبی ها مقابل استون ویلا را به او اهدا کرده بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی پیراهنی که در طول بازی به تن کرده بود را به تری کمک مربی استون ویلا هدیه کرد. در این بازی استون ویلا در خانه مقابل چلسی با نتیجه دو بر یک پیروز شد که تری در پایان بازی تصویری از پیراهن تیاگو سیلوا منتشر کرد و از بازیکن برزیلی تشکر کرد.

سیلوا در آخرین بازی فصل چلسی در لیگ انگلیس 90 دقیقه بازی کرد. ابی پوشان در این بازی خطر حذف از چمپیونزلیگ در فصل آینده را حس می کردند اما کامبک تاتنهام مقابل لستر آنها را نجات داد و بدین ترتیب در رتبه چهارم قرار گرفتند و سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده را به دست آوردند.

سیلوا، ستاره 36 ساله سابق پی اس جی در پایان بازی به سمت تری رفت و پیراهنش را به او هدیه داد. ویلا با حضور تری به عنوان کمک مربی فصل قابل قبولی را داشت و در رتبه یازدهم قرار گرفتند. تری در پایان بازی تصویری از پیراهن تیاگو را در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" این مرد عجب بازیکنی است. خوشحال شدم که دیدمت برادر. تو یک اسطوره هستی."

تری 40 ساله اخیرا گفته است که ارزویش این است که روزی سرمربی چلسی شود. 

4125