استقلال در انتظار پاسخ هیات مدیره گل‌گهر/ سامان فلاح با رضایت‌نامه سنگین، آبی‌پوش می‌شود؟

استقلال در انتظار پاسخ هیات مدیره گل‌گهر/ سامان فلاح با رضایت‌نامه سنگین، آبی‌پوش می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در نامه ای خواهان جذب بازیکن ملی پوش گل‌گهر شده است و این در حالی است که فلاح با گل گهر قرارداد دارد و استقلال می خواهد سنگ بزرگی بردارد که شاید علامت نزدن باشد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد مطلوب مدافع جوان و ملی پوش گل گهر سبب شده تا باشگاه استقلال خواهان جذب وی شود‌. این در شرایطی است که سامان فلاح با گل گهر قرارداد دارد و به همین منظور باشگاه استقلال در یک نامه رسمی به گل گهر درخواست جذب او را داده است.

با همه این ها باشگاه گل گهر نتیجه این درخواست را به جلسه هیات مدیره خود منوط کرده تا اعضای هیات مدیره به درخواست استقلال پاسخ بدهند. البته با توجه به ملی پوش بودن فلاح مشخص است اگر باشگاه گل گهر بخواهد با حضور او در استقلال هم موافقت کند، رقم بالایی را برای صدور رضایت نامه اعلام خواهد کرد که باید دید آبی ها در این صورت می توانند از پس آن بر بیایند. البته اگر رضایت نامه فلاح بالا و سنگین باشد، احتمال پیوستنش به استقلال زیاد نخواهد بود.

به هر حال بر خلاف پرسپولیس که درخواست رسمی برای جذب اخباری به گل گهر نداشته، نامه رسمی استقلال برای جذب سامان فلاح به سیرجان رسیده که باید دید پاسخ هیات مدیره این باشگاه به خواسته استقلال چه خواهد بود. 

6768