اتفاق باورنکردنی در تیم ملی اسپانیا: موراتا توسط مامور امنیتی ورزشگاه مصدوم شد!

اتفاق باورنکردنی در تیم ملی اسپانیا: موراتا توسط مامور امنیتی ورزشگاه مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا توانست با غلبه بر فرانسه و راهیابی به فینال یورو شب خوشایندی را داشته باشد اما در پایان بازی اتفاقی باورنکردنی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازیکنان تیم  ملی اسپانیا به سوی هواداران می رفتند تا جشن بگیرند، یک هوادار به درون زمین پرید. یکی از ماموران امنیتی به سرعت به سوی این هوادار حرکت کرد تا جلوی او را بگیرد اما سر خورد و همین مسئله باعث شد تا تکل خشنی روی پای موراتا بزند. مهاجم تیم ملی اسپانیا در این صحنه به شدت احساس درد داشت و حالا برخی نگران هستند که این اتفاق باعث مصدومیت شدید موراتا ششده باشد!

موراتا کاپیتان تیم ملی اسپانیاست که در یورو عملکردی معمولی داشته و فقط یک گل زده اما در هر صورت حضور او در فینال خیلی مهم است. با توجه به این که فقط چهار روز تا فینال زمان باقی است، باید دید که موراتا در روزهای آینده چه عملکردی خواهد داشت و به فینال می رسد یا نه. آلوارو لنگ لنگان و با نشانه های درد از زمین خارج شد تا به نظر برسد که مامور امنیتی ورزشگاه مرتکب اقدام عجیبی شده و به دلافوئنته و تیمش ضربه زده است!

موراتا در روزهای اخیر به خاطر انتقاد از رسانه های اسپانیایی با واکنش هایی مواجه شده بود. وی گفته است که به خاطر فشارها به ترک تیم ملی اسپانیا پس از یورو 2024 می اندیشد!

4125