خرید سرشناس میلان مصدوم شد

خرید سرشناس میلان مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا اولین بازی خود را در پیراهن میلان داشت که حالا دچار مصدومیت شده و باید چند هفته ای در میادین باشد. موراتا در پایان بازی گفت:" برایم همه اتفاقی رخ داد : گل مردود، پنالتی گرفته نشده، گل..." که حالا باید به این اتفاقات، مصدومیت را هم اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که مهاجم میلان به علت مصدومیت عضلانی حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود و باشگاه سه شنبه شرایط ریکاوری او را ارزیابی خواهد کرد. بدین ترتیب او بازی مقابل پارما و لاتزیو در لیگ ایتالیا به علاوه بازیهای اسپانیا در لیگ ملت های اروپا مقابل صربستان (که البته به علت محرومیت نمی توانست در این بازی حضور داشته باشد) و سوییس را از دست می دهد.

موراتا در نیم ساعت پایانی بازی مقابل تورینو به زمین رفت که توانست گل بزند و به کامبک روسونری ها کمک کرد تا این تیم بازی باخته را با تساوی 2-2 عوض کند.

میلان باید در اواخر شهریور در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و به همین خاطر شرایط این تیم جای ریسک نداشت   و آنها تصمیم گرفتند که به موراتا فشار نیاورند. بدین ترتیب این  مهاجم اسپانیایی حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود و بازی های آینده میلان و تیم ملی اسپانیا را از دست خواهد داد. روسونری ها حساب ویژه ای وی موراتا برای فصل جاری باز کرده اند.

4125