تایید خبر فوتبالی/ آتیلا حجازی سرپرست استقلال نمی‌شود

تایید خبر فوتبالی/ آتیلا حجازی سرپرست استقلال نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای امروز آتیلا حجازی نشان می‌دهد که او هیچ شانسی برای روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست را ندارد.

به گزارش فوتبالی، از روز اولی که بحث حضور حجازی در کنار نکونام مطرح شد، فوتبالی خبر داد که آتیلا حجازی، مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را پیدا نکرده و به همین دلیل آتیلا مجبور بود از روی سکوها شاهد بازیهای استقلال باشد و فرشید سمیعی هر چند در دفتر خیابان عطار، جایی غیر از باشگاه استقلال! با حجازی قرارداد امضا کرد اما اجازه ندادند حجازی روی نیمکت استقلال بنشیند و حتی سازمان لیگ هم کارت او را صادر نکرد.

اگرچه در پایان فصل و طی چند هفته اخیر، صحبت از حل مشکل فرزند ناصر حجازی بود اما همانطور که فوتبالی پیش از این خبر داده بودیم، تا زمانی که مشکل حجازی حل نشود، او نمی‌تواند به عنوان سرپرست، در استقلال مشغول به کار شود.

مصاحبه امروز او با تسنیم هم نشان می‌دهد که دیگر خبری از حضور او در کادر اجرایی استقلال نیست.

حجازی البته همچنان عقیده دارد مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و گفته است:" از روز اول مشکلی نداشتم. مسئله من در حال حاضر باشگاه استقلال است. باشگاه باید من را بخواهد که تا الان صحبتی نشده است. مرتب با فرشید سمیعی سرپرست باشگاه در تماس هستم ولی مدتی درگیر کارهایم بودم و روز گذشته کارهایم انجام شد! باز هم می‌گویم بودن یا نبودنم در استقلال بستگی به تصمیم باشگاه دارد اما هنوز با من تماسی نگرفته اند که سرپرست شوم."

گفته می‌شود استقلال قصد دارد از فراز فاطمی که فصل گذشته سرپرست چادرملو بود، به عنوان سرپرست تیمش در فصل جدید استفاده کند. باشگاه یزدی هم مشکلی با جدایی فاطمی ندارد منتها علیرغم صحبتهایی که استقلال با فاطمی انجام داده، مهاجم اسبق آبی‌ها - که سابقه مدیریت تیم ملی جوانان و امید ایران و همین باشگاه چادرملو را هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود – هنوز پاسخ قطعی به استقلال نداده است و در حال فکر کردن و سبک و سنگین کردن است.

6768