گزارش آماری؛ رضاییان برای اولین گلش چه قدر زمان نیاز داشت؟

گزارش آماری؛ رضاییان برای اولین گلش چه قدر زمان نیاز داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان توانست در دومین بازی‌اش با پیراهن استقلال، اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند. 

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان برای به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن استقلال تنها 122 دقیقه زمان نیاز داشت. او در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بیست و چهارم موفق شد در مقابل ملوان بندر انزلی، از روی نقطه پنالتی در دقیقه 32، دروازه حبیب فرعباسی را باز کند. 

او هفته گذشته نیز با دادن پاس گل دوم استقلال به محمد حسین اسلامی، اولین پاس گلش را با پیراهن این تیم به ثبت رسانده بود و حالا در دومین باری که پیراهن استقلال را پوشید، خط تیره گل‌هایش برای استقلال را هم پاک کرد تا نشان بدهد در اوج آمادگی به این تیم آمده و یکی از ستون‌های اصلی تیم نکونام برای حضور در سه جام پیشِ‌رو لقب خواهد گرفت.

رضاییان هر چقدر زود در لباس استقلال به گل رسید، با لباس پرسپولیس به نسبت زمان زیادی را طی کرد و به اولین گلش دست یافت. او در فصل 1395-1394 برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و در هفته نهم و در بازی مقابل سیاه جامگان به اولین گلش دست یافت تا با احتساب دو بازی اول جام حذفی که تا هفته نهم لیگ برتر برگزار شده بود؛ در بازی یازدهم خودش برای پرسپولیس گلزنی کند و برای گل اولش، 940 دقیقه هواداران قرمز های پایتخت را منتظر بگذارد. 

رامین در لباس سپاهان اما زودتر از همه تیم های ایرانی به گل رسید. او در اولین بازی‌اش با پیراهن طلایی‌های زاینده رود، در مقابل همین استقلال موفق شد در هفته لیگ بیست و دوم گلزنی کند تا طرفداران سپاهان تنها 57 دقیقه برای اولین گل او منتظر بمانند.  

با توجه به فرم ایده‌آل بدنی رضاییان 34 ساله، این آخرین اثرگذاری مثبت او در ترکیب آبی‌های پایتخت نخواهد بود و در هفته‌های آتی نیز از او بسیار خواهیم شنید.

7899