پشت پرده جدایی رضاییان از سپاهان؛ عواقب اخلاق خاص رامین!

پشت پرده جدایی رضاییان از سپاهان؛ عواقب اخلاق خاص رامین!

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که هنوز تکلیف رامین رضاییان با سپاهان به صورت قطعی مشخص نشده، شایعات فوق‌العاده عجیبی درباره این بازیکن بسیار باکیفیت، منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، از سپاهان اصرار و از رضاییان انکار! این بهترین توصیف برای وضعیت قرارداد این مدافع راست با باشگاه اصفهانی است. مدیران سپاهان روی اعتبار قرارداد او تاکید دارند و خود رامین معتقد است که هیچ مشکلی برای جدایی از تیمش ندارد.

درباره اینکه چرا رضاییان دوست ندارد در اصفهان بماند، یک روایت عجیب منتشر شده است. اینکه رختکن سپاهان علیه اوست و برخی بازیکنان سرشناس این تیم دوست ندارند که رامین، فصل آینده هم در اصفهان توپ بزند.

طبق شنیده‌های فوتبالی، گویا اخلاق‌ خاص رضاییان در برخی موارد باعث شده که او رابطه خوبی با برخی همبازیانش نداشته باشد و حتی کار به درگیری لفظی بین او و یکی از بزرگترهای تیم هم کشیده شده است.

گفته می‌شود اخلاق خاص این مدافع باکیفیت، دلیل اصلی منتفی شدن بازگشت او به پرسپولیس بوده و گویا وقتی صحبت از بازگشت او به این تیم می‌شود، برخی بازیکنان قهرمان لیگ برتر از باشگاه درخواست می‌کنند که به هیچ وجه، حاضر نیستند با او در یک تیم باشند.

با این وجود رامین رضاییان اکثر اوقات در رسانه‌ها چهره‌ای خوش برخورد از خود نشان داده و جزو معدود نفراتی است که شاید بتوان ادعا کرد هواداران هیچ تیمی با وی زاویه ندارند اما گویا ماجرای همبازیان او متفاوت است.

نکته مهم اینکه سپاهان در تلاش است از طریق ژوزه مورایس این مساله را حل کند و امیدوار است مورایس بتواند بین رضاییان و بقیه شاگردانش، صلح برقرار کند. اتفاقی که اگر رخ ندهد، جدایی رامین از سپاهان را باید قطعی دانست.

1997