تمجید اینزاگی از ستاره ایرانی؛ از شکل مبارزه طارمی در 95 دقیقه خوشم آمد!

تمجید اینزاگی از ستاره ایرانی؛ از شکل مبارزه طارمی در 95 دقیقه خوشم آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اینتر از نمایش طارمی در اولین حضورش به عنوان بازیکن اصلی ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم اینتر در هفته دوم سری آ مقابل تیم لچه قرار گرفت و با گل‌های متئو دارمیان و هاکان چالهان اوغلو با نتیجه دو بر صفر میهمانش را شکست داد. اینتر هفته گذشته در اولین بازی‌اش در فصل جدید سری آ مقابل جنوا با تساوی دو بر دو متوقف شده بود.

اینتر در حالی موفق شد لچه را شکست بدهد که مهدی طارمی برای اولین بار در یک بازی رسمی در ترکیب این تیم قرار گرفته بود. طارمی روی گل اول اینتر که در دقیقه 5 زده شد کاملا موثر بود و با ضربه سر توپ را مقابل دارمیان قرار داد و این بازیکن گل اول را زد.

طارمی که در بازی قبلی به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و تا پایان مسابقه در زمین ماند. این اتفاق نشان دهنده رضایت کامل سیمئونه اینزاگی سرمربی اینتر از او بود.

سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از مسابقه و در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره استفاده از سیستم چرخشی در خط حمله اینتر گفت: «ما نباید به لائوتارو، بارلا، چالهان‌اوغلو یا هر بازیکن دیگری وابسته باشیم. ما فصل گذشته قهرمان شدیم زیرا همه سهم خود را دادند. من از نحوه مبارزه طارمی در ۹۵ دقیقه بازی خوشم آمد، او در تمام دقایق برای کمک به تیم تلاش می‌کرد. مارکو آرناتوویچ نیز با روحیه عالی وارد شد و این چیزی است که یک مربی می‌خواهد ببیند.»

اینزاگی کمی بعد در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق اینتر و استقلال درباره طارمی گفت: « طارمی بازیکن خوبی است و تنها روند آماده‌سازی‌اش در پیش‌فصل کمی کند پیش رفت. با اینکه مهدی بازی چندان پر زرق و برقی را ارائه نداد اما به خوبی با تیم هماهنگ بود و ۹۵ دقیقه پر تلاش و جنگده ظاهر شد. طارمی به خوبی در خدمت تیم بود.»

بازی‌های بعدی اینتر به ترتیب در مقابل تیم‌های آتالانتا، مونزا و میلان خواهد بود. ضمن این که بازی‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هم در راه است و با این برنامه فشرده احتمال این که طارمی باز هم در ترکیب اینتر قرار بگیرد زیاد است.


1359