جانشین تونی کروس در تیم ملی آلمان چه کسی خواهد بود؟

جانشین تونی کروس در تیم ملی آلمان چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از خداحافظی تونی کروس از فوتبال ملی و باشگاهی در سن ۳۴ سالگی، بحث زیادی حول جانشین آینده او مطرح شده است و در این بین، دو ستاره جوان و یک بازیکن کهنه‌کار برای بر تن کردن پیراهن شماره ۸ تیم ملی آلمان باید خود را به یولیان ناگلزمان اثبات کنند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس، اسطوره رئال مادرید در ویترین افتخارات خود تنها جام نقره‌ای یورو را کم داشت که با شکست برابر تیم ملی اسپانیا، او باید حسرت قهرمانی یوروی خانگی را با خود حمل کند.

پس از پایان بازی، لحظات احساسی‌ای در اردوی ژرمن‌ها دیده شد و خداحافظی ستارگان این تیم بر غم از دست‌دادن یوروی خانگی می‌افزود. زمانی که از یولیان ناگلزمن درباره جانشین تونی کروس در جام جهانی ۲۰۲۶ پرسیده شد، او نام ۲ ستاره جوان آلمان را خاطر نشان کرد.

لوتار ماتئوس، در مصاحبه‌ی بعد از بازی معتقد است که یاشوا کیمیش، هافبکی که دیگر مورد علاقه‌ی حتی کادرفنی بایرن مونیخ هم نیست مشابه‌ترین گزینه به تونی کروس است. او که اکنون کارشناس اسکای‌اسپورت است، معتقد است یاشوا کیمیش باید بار دیگر به مرکز زمین و جایی که به آن تعلق دارد بازگردد.

ماتئوس در تمجید از کیمیش می‌گوید: «مقابل اسپانیایی‌ها دیدیم که پست شماره ۶ چقدر مهم است. برای من تنها یک بازیکن وجود دارد که می‌تواند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد و آن، کسی جز یاشوا کیمیش نیست. او می‌تواند رودریِ ما باشد اگر به او اعتماد کافی را داشته باشیم. کیمیش ارزش‌های خود را در خط میانی به خوبی به نمایش خواهد گذاشت.»

1428