اسطوره رئال مادرید به تیم ملی آلمان برمی‌گردد؟

اسطوره رئال مادرید به تیم ملی آلمان برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید هر لحظه به بازگشت به تیم ملی کشورش نزدیک تر می شود.

به گزارش فوتبالی،  در حالی که خود این هافبک گفت که به طور جدی به بازگشت به تیم ملی آلمان فکر می کند، حالا یولیان ناگلسمن سرمربی این تیم نیز درها را به روی هافبک رئال مادرید نبست.  در حقیقت ناگلسمن در گفتگو با شبکه آلمانی ZDF در مورد بازگشت احتمالی کروس به ترکیب ژرمن ها گفت:" اگر او بهترین نمایش خود را نشان بدهد، می تواند برگردد و ما هم می توانیم او را فرابخوانیم. این ایده بسیار جذابی است. باید به همه بازیکنانی فکر کنیم که پاسپورت المانی دارند. این بخشی از شغل من است. با تونی خیلی صحبت کردم. حتی قبل از این که مربی تیم ملی شوم هم با او در تماس بودم چون از نظرم انسان و شخصیتی استثنایی است." 

پیش از این آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید گفته بود که در اردوهای تیم سعی می کند که کروس را راضی کند که به تیم ملی برگردد که کروس در این باره گفت:"مدت زیادی به این اتفاق فکر کردم چون زمانی که رودیگر در موردش از من سوال پرسید، هنوز به آن فکر نکرده بودم. به این گزینه فکر کردم و جوابی را به او دادم که الان نمی توانم به شما خبرنگاران بگویم!"

باید دید که آیا کروس در اردوی بعدی تیم ملی آلمان در فروردین ماه حضور خواهد داشت یا نه. کروس بعد از یورو تصمیم گرفته بود که از تیم ملی کشورش بازنشسته شود.

4125