پاری سن ژرمن پروسه جذب یاشوا کیمیش را دنبال می کند

پاری سن ژرمن پروسه جذب یاشوا کیمیش را دنبال می کند

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن پروسه جذب یاشوا کیمیش را به دقت دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه باشگاه پاری سن ژرمن یکی از باشگاه هایی است که مشتاق جذب یاشوا کیمیش هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است و به‌ این انتقال علاقه جدی است زیرا احتمالاتی برای حضور این بازیکن چند پسته در لیگ برتر انگلیس نیز وجود دارد. پاری سن ژرمن نوع فوتبال یاشوا کیمیش را تحسین می کند و در حال حاضر شانس زیادی برای ترک بایرن مونیخ از سوی او در فصل نقل و انتقالات تابستان جاری وجود دارد.

باشگاه فرانسوی البته به جز یاشوا کیمیش که در لیست خود دارد پرونده انتقال ژائو نوس از بنفیکا را هم به دقت دنبال می کند. قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه هر دو این بازیکنان را به عنوان گزینه های فصل نقل و انتقالات تابستان امسال در نظر می گیرد و نه به عنوان جایگزینی برای یکدیگر که یکی از آنها راهی لیگ فرانسه شود. در حال حاضر توافق بر سر ژائو نوس با بنفیکا دشوار است زیرا بنفیکا برای انتقال ستاره جوان خود مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو می خواهد.

نکته مشخص این است که یاشوا کیمیش، هافبک ملی‌پوش تیم ملی فوتبال آلمان در حال حاضر تمایلی به تمدید قرارداد خود با باواریایی‌ ها ندارد زیرا مدیران باشگاه انتظار دارند او تا حد زیادی از دستمزد خود را کاهش دهد که این گزینه با موافقت کیمیش روبرو نشده است.

۱۰۰۹