نظر مثبت سرمربی بایرن مونیخ بر روی یاشوا کیمیش

نظر مثبت سرمربی بایرن مونیخ بر روی یاشوا کیمیش

پایگاه خبری فوتبالی- علی رغم شایعات موجود وینسنت کمپانی مربی جدید بایرن مونیخ قصد ندارد به یاشوا کیمیش اجازه جدایی دهد‌.

به گزارش فوتبالی، برخلاف گزارش‌های منتشر شده، وینسنت کمپانی روی یاشوا کیمیش نظر بسیار مساعدی دارد و به خوبی میداند که او میتواند در دو پست هافبک شماره ۶ و شماره ۸ بازی کند و در صورت لزوم در برابر بعضی حریفان به عنوان دفاع راست حضور پیدا کند. کمپانی تصور می کند یاشوا کیمیش در این ۳ پست در سطح بالا میتواند بازی کند و در حال حاضر چنین بازیکنی با این خصوصیات در تیم وجود ندارد و در طول تور کره جنوبی، مشخص شد که کمپانی، کیمیش را در خط مرکزی، بهترین هافبک ممکن میبیند، جایی که او میتواند در کنار ژائو پالینیا در بازی های مهم بازی کند.

به طور کلی، کمپانی در نظر دارد به دلیل تعداد بازی های زیاد در این فصل، از سیستم چرخشی در بین بازیکنان استفاده کند. مربی تمرکز خود را بر روی روح تیمی باشگاه بایرن مونیخ قرار داده است که طبق آن سرمربی، کادرفنی و بازیکنان به عنوان یک واحد در نظر گرفته میشوند و افراد نباید بیش از اندازه بزرگ شوند. در روزهای اخیر مذاکرات غیر رسمی اولیه با کیمیش بر سر تمدید قرارداد انجام شده است. با این حال، جای شک وجود دارد که این بازیکن ۲۹ ساله که در دوران اوج خود به عنوان یک فوتبالیست است، کاهش قابل توجهی در دستمزد خود را بپذیرد زیرا او سال‌ ها است که به طور منظم عملکرد مثبتی داشته است و احتمالا تحت هدایت وینسنت کمپانی به این وضعیت ادامه خواهد داد.

۱۰۰۹