یاشوا کیمیش به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ منفی داد

یاشوا کیمیش به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ منفی داد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال پیوستن هافبک بایرن مونیخ به باشگاه پاری سن ژرمن پایین است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان  یاشوا کیمیش بازیکن خط میانی تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ گزینه پیوستن به پاری سن ژرمن را رد کرده است. بایرن مونیخ قصد داشت در صورت دریافت پیشنهادی قابل‌ توجه از قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه در فصل نقل و انتقالات تابستان جاری او را به فروش برساند، اما حالا از تصمیم او برای ماندن در جمع باواریایی ها مطلع شده است.

با توجه به این مطلب حالا باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهد راه‌ حلی برای توافق با یاشوا کیمیش پیدا کند تا او را سال آینده به‌طور آزاد از دست ندهد زیرا قرارداد این بازیکن ۲۹ ساله در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید. تمدید قرارداد با کاهش دستمزد، راه‌حلی قابل تصور برای هر دو طرف است، اما انتظار نمی‌رود که تصمیم‌ نهایی در این مورد از سوی دو طرف به‌ زودی گرفته شود.

پیش از این اعلام شده بود علاوه بر ژائو نِوِس، پاری سن ژرمن خواهان جذب یک هافبک با تجربه تر نیز خواهد بود و این باشگاه چندین ماه است که روی جذب یوشوا کیمیش کار می کند. پس از اولین تلاش ها در ژانویه، مذاکرات بین باشگاه پاری سن‌ ژرمن و بایرن مونیخ ادامه یافت و تیم آلمانی اکنون برای فروش کیمیش آماده است اما تصمیم این بازیکن برای عدم ترک بایرن مونیخ داستان را متفاوت کرده است.

۱۰۰۹