او به پایان خط نزدیک شده است؛ اعتراف تلخ مهاجم سابق بارسلونا و لیورپول

او به پایان خط نزدیک شده است؛ اعتراف تلخ مهاجم سابق بارسلونا و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز سوارز، مهاجم نوک ۳۷ ساله‌ی سال‌های گذشته لیورپول و بارسلونا، اکنون در رقابت‌های کوپا آمریکا کشور خود را همراهی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، لوییز سوارز، اکنون دیگر گزینه اول تیم ملی اروگوئه در خط حمله نیست و تنها ۲ بار به صورت تعویضی در رقابت‌های کوپا پا به میدان گذاشته است. اما مارسلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه نقش او را در رختکن اروگوئه بسیار مهم می‌داند.

اروگوئه با صدرنشینی در گروه خود، پا به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت و به مصاف تیم پرستاره برزیل رفت. این دیدار، در وقت‌های قانونی مساوی شد و در ضربات پنالتی، در شرایطی که ادر میلیتائو و داگلاس لوییز، پنالتی‌های اول و سوم برزیل را از دست دادند، یاران لوییز سوارز برنده این دیدار شدند و در نیمه‌نهایی نیز رقیب کلمبیا خواهند بود.

لوییز سوارز، که تنها ۸ دقیقه در کوپا به میدان رفته است، گفت: «من از هر لحظه بسیار لذت می‌برم. فوتبال چیزی‌ست که وقتی به سن من نزدیک می‌شوید و بزرگتر می‌شوید، بیشتر و بیشتر از آن لذت می‌برید. دیگر اهمیتی ندارد که زیاد بازی کنید یا کم؛ دیگر همه می‌دانند که شعله فوتبال ما در حال خاموش‌شدن است. دقیقا مانند من که حس می‌کنم دیگر توان کافی برای رقابت را ندارم.»

او همچنین درباره هدف او در کوپا آمریکا گفت: «من یک بازیکن از تیم کشورم هستم و علی‌رغم فرصت کم بازی، از نقش خود بسیار راضی‌ام. ما مطمئنیم که می‌توانیم به فینال هم برسیم زیرا که من به این نسل جوان بسیار اعتماد دارم.»

1428