عکس/ تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد؛ سوارز و نونیز

عکس/ تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد؛ سوارز و نونیز

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های آمریکا یا همان کوپا آمه ریکا 2024 به زودی شروع می شوند و تیم ملی اروگوئه در اولین بازی خود در این رقابت ها قرار است که دوشنبه چهارم تیر ماه از ساعت 4:30 بامداد به مصاف تیم ملی پاناما برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه تا پیش از این در اختیار داروین نونیز بود اما حالا این لوییس سوارز است که پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه را بر تن خواهد کرد. سوارز قرار است پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه را بپوشد و داروین نونیز در رقابت های کوپا آمه ریکا، پیراهن شماره 19 تیم ملی اروگوئه را خواهد پوشید.

سوارز و نونیز در کنار هم یک عکس یادگاری گرفتند و لوییس سوارز در این عکس دست خود را روی عدد یک گذاشت تا به این ترتیب روی پیراهن داروین نونیز شماره 9 دیده شود. سوارز با این حرکت نشان داد که تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد که یکی از آن ها خودش است و دیگری داروین نونیز است.

سوارز و نونیز زیر نظر بیلسا تلاش خواهند کرد تا تیم ملی اروگوئه در بازی های کوپا آمه ریکا 2024 به قهرمانی برسد و باید دید که اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

1470