تمجید اسطوره بارسلونا از ستاره 80 میلیونی لیورپول

تمجید اسطوره بارسلونا از ستاره 80 میلیونی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز اسطوره اروگوئه ای بارسلونا به تمجید از داروین نونیز، هم وطنش پرداخت و ادعا کرد که این ستاره لیورپول قرار است جای او را در تیم ملی اروگوئه پر کند. 

به گزارش فوتبالی، داروین نونیز در جریان بازی مقابل بولیوی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026، توانست 2 گل برای تیم ملی اروگوئه به ثمر برساند تا این تیم با نتیجه سه بر صفر برنده بازی شود. سوارز که در دقیقه 73 به جای نونیز وارد زمین شد، پس از پایان بازی به تمجید از این ستاره 24 ساله پرداخت و مدعی است که نونیز یکی از بهترین شماره 9 های حال حاضر دنیاست. 

به نقل از سایت گل، سوارز پس از پایان بازی گفت: "نونیز به راحتی می تواند شماره 9 اروگوئه را از من بگیرد. او در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و ما باید از او حمایت کنیم. امروز نقش متفاوتی در تیم ملی اروگوئه دارم و باید به جوان تر ها کمک کنم تا بهتر شوند."

نونیز در سال 2022 با رقم 80 میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول پیوست. او در فصل اول حضورش در لیگ برتر انگلیس اصلاً خوب کار نکرد و تنها 15 گل در 42 بازی به ثمر رساند، اما اوضاعش در فصل 2023-24 بهتر شده و توانسته 7 گل در 17 بازی بزند.

4416