عکس؛ اشک و گریه سوارز هنگام اعلام خبر خداحافظی از تیم ملی اروگوئه

عکس؛ اشک و گریه سوارز هنگام اعلام خبر خداحافظی از تیم ملی اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - صبح امروز بود که لوییس سوارز به طور رسمی اعلام کرد که قصد خداحافظی از بازی های ملی را دارد و به این ترتیب این حضورش در تیم ملی اروگوئه، آخرین حضور او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، سوارز در حال حاضر سی و هفت سال سن دارد و تصمیم گرفته است که دیگر برای تیم ملی اروگوئه بازی نکند و به کار خود در این تیم پایان بدهد. تیم ملی اروگوئه در این فیفادی قرار است که به مصاف گواتمالا و پاراگوئه برود. بازی مقابل گواتمالا دوستانه است اما بازی اروگوئه مقابل پاراگوئه در چهارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 است. به این ترتیب بازی تیم ملی اروگوئه مقابل تیم ملی پاراگوئه، آخرین بازی لوییس سوارز در تیم ملی اروگوئه خواهد بود.

سوارز صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی بود که به طور رسمی اعلام کرد که از تیم ملی اروگوئه خداحافظی می کند. این ستاره اروگوئه ای با بغض و گریه این خبر را اعلام کرد. تصاویر اشک و ناراحتی سوارز در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. 

سوارز در حال حاضر بازیکن باشگاه اینتر میامی است و با توجه به این که از تیم ملی اروگوئه خداحافظی کرده است، به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

1471