ادعای باورنکردنی خبرورزشی درباره دلالی یک آقازاده در باشگاه استقلال

ادعای باورنکردنی خبرورزشی درباره دلالی یک آقازاده در باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- درباره دلایل توافق استقلال با دو بازیکن خارجی، روایت بسیار عجیبی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مشخص شده سیدحسین حسینی مشکلی برای ادامه فعالیت در لیگ برتر ندارد، استقلال با یک دروازه‌بان خارجی به توافق رسیده و از طرف دیگر یک هافبک بوسنیایی هم به این تیم لینک شده است.

نکته جالب اینکه هنوز از این دو بازیکن به صورت رسمی رونمایی نشده است و فعلا در باشگاه استقلال، هیچ کسی این دو نفر را گردن نمی‌گیرد! هر چند با توجه به اتفاقات فصل گذشته و اعتراضهای نکونام به مدیریت وقت باشگاه، مطمئنا خود نکونام از فرایند جذب بازیکنان خارجی بی خبر نبوده است.

در حالی که سکوت سرمربی و مدیران استقلال درباره این دو بازیکن، حرف و حدیثها درباره این قضیه را بیشتر کرده، سایت روزنامه خبرورزشی روایت بسیار قابل توجهی درباره این ماجرا منتشر کرده است.

بر اساس روایت و ادعای این سایت که پسر یکی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس در نقل و انتقالات استقلال نقش پر رنگی دارد و در کمال تعجب دلالی بازیکن خارجی می‌کند و این دو بازیکن بوسنیایی هم از کانال او، به استقلال آمده‌اند و اصلا یکی از دلایلی که یک چهره رسانه‌ای از این باشگاه دور شده، به خاطر دعوا سر این بوده که بازیکنان از کدام کانال، وارد باشگاه شوند و درصد انتقال آنها به جیب چه کسی واریز شود.

خبر ورزشی در پایان گزارشش تاکید کرده است گویا اسناد و مدارک دلالی پسر یکی از مدیران ارشد هلدینگ که در جذب دروازه بان و وینگر بوسنیایی نقش داشته و این دو خارجی از کانال او وارد استقلال شده‌اند، به دست یک نهاد نظارتی رسیده و اگر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با این به اصطلاح آقازاده دلال برخورد نکند، نهادهای ذیصلاح وارد عمل خواهند شد."

باید دید در نهایت چه اتفاق هایی در هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال خواهد افتاد.

7474