در آخرین برد ملوان مقابل استقلال چه گذشت؟

در آخرین برد ملوان مقابل استقلال چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- از آخرین برد ملوان بندر انزلی در مقابل استقلال تهران، بیش از 11 سال می‌گذرد.  

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و چهارم، باید میزبان ملوان بندر انزلی باشد که با توجه به عدم آماده بودن ورزشگاه آزادی، این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار خواهد شد. 

استقلال و ملوان در این سال‌ها دیدارهای زیادی را در مقابل هم برگزار کرده‌اند اما در اتفاقی عجیب، از آخرین برد ملوانان در مقابل آبی پوشان پایتخت نزدیک به 3834 روز می‌گذرد و قوی سپید انزلی آخرین سه امتیازش در مقابل استقلال را در سیا م بهمن ماه سال 1392 دشت کرد آن هم در هفته بیست و هفتم لیگ سیزدهم و در ورزشگاه تختی شهر انزلی و با حضور بیش از 4000 تماشاچی. 

در آن بازی هدایت ملوانان بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود که حالا بر روی نیمکت تراکتور تبریز نشسته و امیر قلعه نویی، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران، سرمربی آبی پوشان پایتخت در آن دیدار بود. 

ملوانان در آن بازی تقریبا در نیمه اول کار را تمام کردند و با سه گل سیامک کوروشی در دقیقه 9، احمد آهی در دقیقه 14 و شاهین ثاقبی در دقیقه 37، با نتیجه سه بر صفر به رختکن رفتند.  

استقلال در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 47 با گل محمد قاضی، یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما تنها 5 دقیقه بعد مهدی دغاغله گل چهارم ملوان را وارد دروازه استقلال کرد تا گل حنیف عمران زاده در دقیقه 94 بازی برای استقلال، تنها اختلاف را با میزبان کم کند و در نهایت استقلال 4 بر 2 در مقابل ملوان، بازنده از بازی خارج شود. 

استقلال و ملوان در پایان آن لیگ به موفقیت خاصی دست پیدا نکردند. استقلال با کسب 53 امتیاز در رتبه پنجم و ملوان با کسب 44 امتیاز در رتبه هفتم جدول به کار خود پایان دادند. ضمن این که از هر دو تیم، یک امتیاز هم کسر شده بود.


7899