پیش بازی استقلال- ملوان/ قوی سپید مازیار به استقلال نکو رسید

پیش بازی استقلال- ملوان/ قوی سپید مازیار به استقلال نکو رسید

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام و مازیار زارع تنها یکبار در رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که در آن مسابقه ملوان تحت هدایت مازیار توانست با نتیجه 3 بر یک فولادِ جواد نکونام را شکست بدهد. حالا بعد از گذشت ماه‌ها این دو سرمربی جوان دوباره روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت و باید ببینیم نکونام می‌تواند بر تفکرات زارع در لیگ برتر چیره شود یا که اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟

کارنامه سیاه مازیار در برابر استقلال

مازیار زارع در قامت سرمربی ملوان، 3 مرتبه در برابر استقلال قرار گرفته که در هر 3 بازی با شکست مواجه شده است. ضمن اینکه در این 3 مسابقه تنها یکبار تیمش موفق به گلزنی شده و 9 بار دروازه‌اش باز شده است. به هرحال این سرمربی شمالی کارنامه خوبی به عنوان سرمربی در برابر استقلال ندارد و باید ببینیم در تقابل فردای خود با آبی‌ها می‌تواند طلسم‌شکنی کند و حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

نکونام در تقابل با قوی سپید؛ متوسطِ رو به بالا

جواد نکونام که برای هفتمین فصل متوالی در رقابت‌های لیگ برتر سرمربیگری می‌کند تاکنون 5 بار با تیم‌های مختلف در برابر ملوان قرار گرفته و آمار 2 برد، 2 تساوی و یک شکست را از خود برجای گذاشته و حالا امید دارد تا این آمار را در بازی فردا بهبود ببخشد و سومین برد خود را در تقابل با انزلی‌چی‌ها تجربه کند. 

بازگشت سریع مازیار به قزوین!

مازیار زارع که در ابتدا به عنوان سرمربی شمس آذر انتخاب شد اما در ادامه از سمت خود استعفا داد و هدایت ملوان را برعهده گرفت حالا به شکلی ناخواسته و خیلی زودتر از آن چیزی که فکر می‌کرد به قزوین باید سفر کند.

سلام من به تو یارِ قدیمی!

در اسکواد فعلی تیم ملوان بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته‌اند دیده می‌شوند. سامان تورانیان، امید نورافکن و رضا میرزایی نفراتی هستند که می‌توانند در بازی فردا با تیم سابق خود روبه‌رو شوند. 

آمار به سود استقلال

استقلال و ملوان تاکنون 36 مرتبه در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌‌اند که سهم استقلال 17 برد بوده، 11 تقابل با نتیجه تساوی همراه شده و تنها در 4 مسابقه ملوان موفق به کسب پیروزی شده است. ضمن اینکه میان این دو تیم 85 گل رد و بدل شده که سهم آبی‌ها تهران 56 گل  و سهم سپیدهای انزلی‌چی 29 گل بوده است.


نتیجه هفته گذشته 

استقلال هفته گذشته موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد شمس آذر گذر کند و ملوان هم با نتیجه یک بر صفر گل گهر را شکست داد و به یک 3 امتیاز شیرین در دیداری خانگی رسید.

وضعیت در جدول

استقلال با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد و ملوان هم با 3 امتیاز و به علت گل زده کمتر نسبت به رقیب تهرانی خود در رتبه ششم به سر می‌برد.

هفته دوم لیگ بیست و چهارم 

استقلال- ملوان

ورزشگاه: سردار آزادگان شهر قزوین

جمعه 2 شهریور 1403، ساعت 19:30

تیم داوری: کوپال ناظمی، علی اکبر نوری، وحید سیفی و سعاد وفاپیشه

9098