خداحافظی رسمی مازیار زارع با ملوان/ خبر خودش تایید شد

خداحافظی رسمی مازیار زارع با ملوان/ خبر خودش تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی- مازیار زارع به صورت رسمی از ملوان جدا شد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که فوتبالی قبلا خبر داده بود، فصل آینده مازیار زارع بازگشت به لیگ برتر برای ملوانی‌ها، روند سخت و خسته‌کننده‌ای بود. 

آنها روش‌های مختلفی را امتحان کردند و سرانجام تصمیم گرفتند کار را به چهره‌های قدیمی و محبوب‌شان بسپارند، پژمان نوری مدیریت باشگاه را پذیرفت و مازیار زارع سرمربی تیم شد.

همکاری این زوج محبوب، ملوان را در انتهای فصل گذشته به لیگ برتر برگرداند منتهی علیرغم اصرار مازیار زارع برای تقویت این تیم، ملوان با حداقل تقویت آماده لیگ برتر شد و خروجی این قضیه، نتایجی بود که قوی انزلی در بازگشت به لیگ برتر گرفت.

درست است که ملوان در لیگ ماندنی شد اما زارع از مدتها قبل گفته بود که در پایان لیگ از ملوان جدا خواهد شد و امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، با ملوان خداحافظی کرد.

او در این پست نوشته است: " ملوانِ بزرگ بندرانزلی ، اصالت و هویت فوتبال کشور عزیزم ایران است و نیاز به حمایت جدی و «عملی» دارد .و‌در پایان ؛ این تمام کاری نبود که آرزویش را داشتم و می توانستم برای ملوان انجام دهم و ایمان دارم روزی با ملوان جشنی بسیار باشکوه‌تر از خرداد ۱۴۰۱ خواهیم گرفت."

گفته می‌شود ملوانی‌ها قصد دارند در روزهای آینده از هر روشی که امکانش هست استفاده کنند تا زارع را راضی به بازگشت کنند منتهی بعید است این اتفاق رخ دهد و زارع احتمالا فصل آینده در لیگ برتر مربیگری نخواهد کرد.

7655