فتح‌الفتوح مازیار زارع در نیمه مربیان؛ ملوان باختن را بلد نیست!

فتح‌الفتوح مازیار زارع در نیمه مربیان؛ ملوان باختن را بلد نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان بندرانزلی در لیگ بیست‌وچهارم و تا پایان هفته هفتم، هرگز در نیمه دوم بازنده نبوده است.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، تارتار از قوی‌های سپید خداحافظی کرد و برای ادامه دوران مربیگری خود هدایت گل‌گهر سیرجان را پذیرفت تا مربی موفق ملوان دیگر در انزلی حضور نداشته باشد. مدیران ملوان هم به‌دنبال سرمربی جدید با سعید دقیقی به توافق رسیدند اما در آستانه شروع لیگ برتر، مازیار زارع که سرمربی شمس‌آذر بود چمدان خود را به مقصد انزلی بست و سعید دقیقی به تیم سابق خود برگشت تا به‌نوعی شاهد یک معاوضه در قامت سرمربیان لیگ برتری باشیم.

مازیار زارع و شاگردانش تا پایان هفته هفتم لیگ بیست‌وچهارم یکی از بهترین تیم ها بوده‌اند و آنان را باید فاتح بی چون و چرای نیمه مربیان بدانیم. زارع در طی 7 هفته برگزار شده از مسابقات، هرگز در نیمه دوم بازنده نبوده و 4 تساوی و 3 پیروزی به ثبت رسانده است. ملوان در مجموع این فصل موفق به کسب 4 برد، 2 تساوی و 1 باخت شده که تنها باخت انزلی‌چی‌ها در بازی هفته چهارم و مقابل سپاهان به ثبت رسیده که تنها گل آن بازی هم در دقیقه 42 و توسط محمد کریمی وارد دروازه ملوان شد تا آن‌ها هرگز بازنده نیمه دوم نباشند.  

گفتنی است کنار مازیار زارع، خوان کارلوس گاریدو با پرسپولیس هم هرگز بازنده نیمه دوم نبوده است. البته که پرسپولیسی‌ها تا بدین جای کار، 5 مسابقه در لیگ برتر داشته‌اند که 3 برد و 2 تساوی ماحصل کار آن‌ها در نیمه دوم بوده است.

7899