خشم گریزمان از رسانه فرانسوی: لو رفتن تصاویر پنالتی در تمرینات!

خشم گریزمان از رسانه فرانسوی: لو رفتن تصاویر پنالتی در تمرینات!

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه توانست پیروزی ارزشمندی را مقابل پرتغال در یک چهارم نهایی یورو کسب کند تا در نیمه نهایی به مصاف اسپانیا برود.

به گزارش فوتبالی، حالا انتشار ویدیویی در مورد تیم ملی فرانسه در سایت رادیو مونته کارلو اسپورت جنجال ساز شده است.در حقیقت  در این ویدیو  نیمکت نشین های تیم ملی فرانسه در  حال تمرین پنالتی زدن هستند.  انتشار این ویدیو باعث خشم بازیکنان فرانسه شده است چرا که آنها معتقد هستند که این وبسایت با انتشار این ویدیو، به دروازه بان تیم های رقیب این فرصت را داده تا آنها را آنالیز کنند و راحت بتوانند پنالتی هایشان را مهار کنند.

آنتوان گریزمان مهاجم تیم ملی فرانسه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس با کنایه نوشته است:" ممنون اطلاعاتتان" تا نشان بدهد که از انتشار این ویدیو دلخور است. 

البته نکته مهم این جاست که اکثر بازیکنان حاضر در ویدیو نیمکت نشین محسوب می شوند و خیلی بعید است که در صورت کشیده شدن بازی اسپانیا و فرانسه به ضربات پنالتی،  فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنند. هر چند که در هر حال به نظر می رسد که رسانه فرانسوی با انتشار این ویدیو به ضرر تیمش عمل کرده است و فشار را روی بازیکنانی که در تصاویر پنالتی زده اند، افزایش داده است. 

4125