عکس؛ پیراهن اول و دوم تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 لو رفت

عکس؛ پیراهن اول و دوم تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از صد روز تا اولین بازی تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 در مقابل کرواسی باقی مانده است و حالا جزییاتی از پیراهن احتمالی این تیم در بازیهای آلمان  لو رفته است.

به گزارش فوتبالی، سایت فوتی هدلاینز تصاویری از پیراهن اول و دوم تیم ملی اسپانیا در یورو منتشر کرده است. آدیداس برای پیراهن اصلی از رگه های مختلف قرمز برای پیراهن استفاده کرده است که از رگه های زرد نیز برای بخش های مختلف آن استفاده شده است. شورت این تیم نیز به رنگ های آبی و سفید طراحی شده است. پیراهن دوم تیم ملی اسپانیا نیز به رنگ زرد فسفری خواهد بود که از رگه های آبی و قرمز  در آن استفاده شده است. 

تیم ملی اسپانیا پس از کسب لیگ ملت های اروپا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو به شمار می رود. آنها در یوروی قبلی نیز شرایط خوبی داشتند اما به شکل ناباورانه ای در نیمه نهایی حذف شدند و از حضور در فینال باز ماندند. تیم ملی اسپانیا در جام جهانی نیز نمایش جالبی نداشت و توسط مراکش حذف شد. حالا این تیم با هدایت دلافوئنته پس از قهرمانی در لیگ ملت های اروپا به دنبال کسب یورو پس از دوازده سال است که بازیکنانی نظیر موراتا، اونای سیمون و ویلیامز ستارگان اصلی آنها به شمار می روند.

4125