قابی از خونی شدن دو بازیکن فرانسه در اولین بازی در یورو 2024

قابی از خونی شدن دو بازیکن فرانسه در اولین بازی در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2024 برای بازیکنان این تیم چندان خوش یمن نبود چرا که دو تا از بازیکنان فرانسوی دچار مصدومیت هایی خونین شدند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 با تیم ملی اتریش روبرو شد و در نهایت در این بازی تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی تک گل فرانسه را یکی از بازیکنان اتریش به شکل گل به خودی به ثمر رساند.

در نیمه اول این بازی، آنتوان گریزمان بازیکن با تجربه فرانسوی ها در حالی که بر سر توپ جدال داشت، با تابلو های تبلیغاتی برخورد کرد و همین برخورد موجب شد تا از ناحیه پیشانی زخمی شود و دچار خونریزی شود.

در نیمه دوم هم این بار نوبت به کیلیان امباپه رسید تا از ناحیه بینی دچار مصدومیت شود. امباپه هم در جدال برای زدن ضربه سر، با کتف دانسو برخورد کرد و به این ترتیب از ناحیه بینی دچار شکستی و خونریزی شد.

گریزمن مشکلی برای ادامه تورنمنت ندارد اما به نظر می رسد که امباپه دور گروهی و یا کل مسابقات را از دست بدهد. این قضیه بستگی به شرایط او پس از عمل جراحی بینی دارد.

1470