مدافع فرانسوی بارسلونا در لیست فروش قرار خواهد گرفت

مدافع فرانسوی بارسلونا در لیست فروش قرار خواهد گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر رونالد آرائوخو در بارسلونا ماندنی شود، سران این باشگاه برای فروش ژول کنده، مدافع فرانسوی تیمشان اقدام خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، شرایط اقتصادی بارسلونا در حال حاضر آینده مبهمی دارد. باشگاهی که یک روزی در جمع ثروتمندترین تیم‌های دنیا قرار داشت، حالا به دنبال فروش بازیکنانش است، تا بلکه بتواند یک ستاره بزرگ به خدمت بگیرد. در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، آن‌ها بازیکنان زیادی را به‌خاطر عدم توانایی در رقابت با باشگاه‌های متمول دنیای فوتبال از دست دادند؛ اما تیم مدیریتی بارسا سعی دارد تا در تابستان پیش رو از این اتفاق جلوگیری کند.

یکی از بازیکنانی که در آستانه فروش قرار دارد، رونالد آرائوخو است. مدافع اروگوئه‌ای در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را برآورده کند. او از نظر کیفی افت چشمگیری داشت و درون رختکن نیز دچار حواشی زیادی با کادر فنی و دیگر بازیکنان شد. ماجرای مصاحبه ایلکای گوندوغان علیه او و مشکلاتی که با ژاوی هرناندز داشت، باعث شد تا مانند سابق در بارسلونا احساس راحتی نداشته باشد. اما با ورود هانسی فلیک، شرایط تغییر کرده است و احتمال دارد او بماند.

به نقل از داوید برنابئو، خبرنگار نشریه اسپورت اسپانیا، در صورتی که رونالد آرائوخو تصمیم بر ماندن در بارسلونا بگیرد، مدیران این باشگاه ژول کنده رو در لیست فروش قرار خواهند داد. این خبرنگار در ادامه گزارش خود اضافه کرد که آرسنال سوالاتی در خصوص کنده از مدیران بارسلونا پرسیده است و به خرید این بازیکن بی‌میل نیست. بارسلونا برای فروش این بازیکن حداقل 60 میلیون یورو می‌خواهد.

1428