راه چاره بارسلونا برای مقابله با محدودیت مالی در تابستان

راه چاره بارسلونا برای مقابله با محدودیت مالی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- همانطور که همه می‌دانیم، قرار است بارسلونا شرایط سختی را در کامل کردن پازل بازیکنان تیمش داشته باشد، بنابراین آن‌ها سعی دارند با فروش بازیکنان خود، قیمت درخواستی تیم‌ها را کاهش دهند.

به گزارش فوتبالی- کاتالان‌ها نیاز به خرید یک پیوت در خط هافبک و یک وینگر چپ دارند. آن‌ها همچنین می‌خواهند ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو در بارسلونا بمانند و به همین دلیل مجبورند مبادلاتی را با باشگاه‌های مختلف انجام دهند.

به نظر می‌رسد هدف اصلی آن‌ها برای پست پیوت آمادو اونانا از اورتون باشد. این بازیکن 22 ساله که اصلیت سنگالی دارد گزینۀ اصلی ژاوی هرناندز است و مدیر ورزش بارسلونا هم برای به خدمت گرفتن او مشتاق است. اما از طرفی باشگاه اورتون مبلغ 60 میلیون یورو را برای این بازیکن خواستار است که با محدودیت خرید 45 میلیون یورویی آبی و اناری‌ها اختلاف فاحشی دارد.

به نقل از مجلۀ اسپورت، در نتیجۀ اختلاف قیمت درخواستی اورتون و محدودیت بودجۀ بارسلونا، آن‌ها بازیکنانی مثل آنسو فاتی، سرجینیو دست، کلمون لنگله و یا فرمین لوپز را به اورتون پیشنهاد خواهند داد. فرمین لوپز اخیرا الهام‌بخش ظاهر شده و در بهترین هفتۀ فصل خود در مقابل ناپولی و اتلتیکو گل‌زنی کرد. روزنامۀ کاتالان می‌گوید او قصد دارد هر طور که شده در بارسلونا بماند.

از طرفی در میان شایعاتی مبنی بر تمایل منچستریونایتد و آرسنال برای به خدمت گرفتن اونانا، او می‌داند که بارسلونا برای به خدمت گرفتنش تمایل زیادی دارد. او از این احتمال که شاید در بارسلونا بازی کند هیجان‌زده است و تیم کاتالانی اولویت او برای انتقال در تابستان خواهد بود. البته این را هم باید در نظر داشت که او گزینه‌های دیگر را هم مورد بررسی قرار خواهد داد.

بلوگرانا در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر تعدادی بازیکن را برای فروش گذاشته بود و اولویت آن‌ها این بود که صرفا این بازیکنان را منتقل کنند و تمایل چندانی برای به دست آوردن ارزش حقیقی آن‌ها نداشتند. این قضیه درمورد فاتی، لنگله و دست صدق می‌کند و بنابراین بعید است اورتون قیمت درخواستی‌اش را تا حد زیادی در ازای گرفتن این بازیکن‌ها پایین بیاورد.

1428