ستاره خط دفاع بارسلونا در رادار آبی‌های لندن

ستاره خط دفاع بارسلونا در رادار آبی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی ژول کنده، مدافع 25 ساله و فرانسوی بارسلونا را زیر نظر گرفته‌اند و تمایل دارند در تابستان آینده برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه چلسی چند نماینده را برای تماشای بازی ناپولی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در چهارشنبه شب به ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونای شهر ناپل فرستاد. هدف آن‌ها از این کار، زیر نظر گرفتن ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی و البته ژول کنده، مدافع 25 ساله کاتالان‌ها بود.

تقابل بارسلونا و ناپولی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و ژول کنده یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او به خوبی توانست خویچا کواراتسخلیا را مهار کند و زهر خط حمله ناپولی را گرفت.

نماینده‌های باشگاه چلسی تحت تاثیر نمایش کم‌نقص کنده قرار گرفتند. اگر این مدافع به این روند ادامه دهد، احتمالا در پایان فصل آبی‌ها برای جذبش تلاش خواهند کرد. چلسی پیش از این نیز در تابستان 2022 قصد داشت کنده را به خدمت بگیرد، اما این مدافع در نهایت تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود.

مدیران چلسی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی خرج زیادی کردند، اما هنوز پروژه آن‌ها به پایان نرسیده و سران این باشگاه در نظر دارند تا در تابستان پیش رو، برای جذب چند بازیکن دیگر اقدام کنند؛ کنده می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای چلسی باشد.

بارسلونا نیاز دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان چند فروش بزرگ داشته باشد. ژول کنده و فرنکی دی‌یونگ بازیکنانی هستند که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارند و اگر پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه شود، مدیران بارسا آن را بررسی می‌کنند.

1428