بارسلونا دیگر تمایلی به فروش مدافع فرانسوی خود ندارد

بارسلونا دیگر تمایلی به فروش مدافع فرانسوی خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ژول کنده در هفته‌های اخیر عملکرد خیره‌کننده‌ای در ترکیب بارسلونا داشته و همین درخشش او باعث شده تا مدیران بارسلونا دیگر به فکر به فروش رساندن او نباشند.

به گزارش فوتبالی، ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا که در تابستان 2022 به جمع کاتالان‌ها اضافه شده بود، در این فصل نمایش‌های خوبی خود ارائه نداد تا تبدیل به یکی از گزینه‌های فروش باشگاه بارسلونا در تابستان امسال باشد.

بارسا با مشکلات مالی زیادی مواجه است و برای این‌که از مسائل و مشکلات را برطرف سازد، راهی ندارد جز این‌که یک یا چند ستاره خود را به فروش برساند. ژول کنده از جمله بازیکنانی بود که گفته می‌شد اگر پیشنهاد قابل قبولی برای ارائه شود، مدیران باشگاه با فروش او موافقت می‌کنند.

حتی چند باشگاه انگلیسی مثل چلسی و منچستریونایتد نیز نسبت به جذب این مدافع فرانسوی ابراز علاقه کردند. چلسی در تابستان 2022 نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر داشت اما کنده در نهایت ترجیح داد به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش خاوی میگل، با توجه به پیشرفتی که ژول کنده در چند هفته اخیر داشته، دیگر کسی در باشگاه به فروش او فکر نمی‌کند.

ژول کنده در هفته‌های گذشته در پست دفاع راست بازی کرد و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. او در دیدار تیمش مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد خویچا کواراتسخلیا را مهار کند.

او شب گذشته هم در برابر اتلتیکو مادرید بازی کم‌نقصی از خود ارائه داد تا یک بار دیگر ارزش‌های خود را ثابت کند. او با ادامه همین روند می‌تواند جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا داشته باشد.

1428