الاتحاد عربستان در پی خرید مدافع 25 ساله بارسلونا

الاتحاد عربستان در پی خرید مدافع 25 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا مورد توجه باشگاه الاتحاد عربستان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌های عربستانی برنامه نقل و انتقالاتی خود را برای تابستان پیش رو آغاز کردند. آن‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی سال 2023، ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال را به خدمت گرفتند. خیلی از بازیکنانی که به لیگ عربستان رفتند، در اوج دوران فوتبالی خود بودند، همچون روبن نوس، مالکوم و سرگی ملینکوویچ ساویچ.

حالا الاتحاد عربستان، می‌خواهد یک ستاره اروپایی دیگر را در اوج آمادگی به خاور میانه ببرد. ژول کنده، مدافع 25 ساله باشگاه بارسلونا مورد توجه ببرهای شهر جده قرار گرفته است. به نقل از نشریه کاتالونیایی اسپورت، علاقه باشگاه الاتحاد به کنده واقعی است و مذاکرات در حال انجام است. الاتحاد چند جلسه مذاکره با مدیران بارسلونا برگزار کرده است اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

الاتحاد اگر پیشنهاد بالایی ارائه کند، احتمال موافقت بارسلونا وجود دارد. فروش یک بازیکن با رقم زیاد به سران باشگاه اسپانیایی کمک می‌کند تا بتوانند در نقل و انتقالات با خیال راحت‌تر خرید کنند. هرچند هنوز مشخص نیست که خود بازیکن هم حاضر است در 25 سالگی به لیگ حرفه‌ای عربستان برود یا خیر؟ از طرفی، گفته می‌شود هانسی فلیک نیز روی این ملی‌پوش فرانسوی حساب باز می‌کند و او را عضو مهمی در پازل تاکتیکی خود می‌داند.

با وجود مدافعانی همچون پائو کوبارسی، رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن، شاید مدیران بارسلونا الزامی بر حفظ ژول کنده نبینند. پیش از این نیز صحبت‌هایی مبنی بر جدایی احتمالی این بازیکن در تابستان امسال وجود داشت.

1428