کاپیتان جدید رئال مادرید معرفی شد

کاپیتان جدید رئال مادرید معرفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز کاپیتان فصل گذشته رئال مادرید در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد و به همین خاطر، لوس بلانکوس کاپیتان های جدید خود را انتخاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته بعد از خروج کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو فرناندز به عنوان کاپیتان اول انتخاب شد و توانست همراه با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود و حالا می خواهد فوتبالش را در لیگ عربستان و احتمالاً باشگاه القادسیه سپری کند. 

به نقل از COPE، لوکا مودریچ هافبک باتجربه رئال مادرید به عنوان جانشین ناچو فرناندز انتخاب شد و دنی کارواخال و لوکاس وازکز، به عنوان کاپیتان های دوم و سوم برگزیده شدند. 

رئال مادرید بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خودش دارد، اما آن ها در این تابستان 2 مهره کلیدی خود را از دست می دهند. ناچو فرناندز و تونی کروسی که قصد دارد بعد از بازی های یورو 2024 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما با سپردن بازوبند کاپیتان به مودریچ، مادرید مطمئن می شود که هنوز یک رهبر و یک برنده در رختکن تیمش دارد و خودش را برای فصل 2024-25 آماده می کند. 

ناچو فرناندز در سال 2012 به رئال مادرید پیوست و تاکنون، 364 بار با لباس این تیم بازی کرده و 6 بار هم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

4416